Sämsta någonsin

Haha jag måste vara sämst på att blogga.. Jag glömmer JÄMT bort även fast jah tycker det är kul. Galet.
Det som händer just nu iaf:
-Mamma och pappa är i Spanien. (Lyx)
-Mina hundar tände nästan eld på hela huset. (Allt för lite köttfärs) Kom ner till ett rökfyllt kök. Inte kul! 
- Maja har varit här och vi har tatuerat oss! Skitnöjda båda två. 
- Har/ska jobbat på rockelstad istället för mamma när hon är borta. Skitkul!
-Har klippt mig hos frisör, så nu är håret fräsch och snyggt! 
-Klickade hem rent biotin nyss. Tänkte ge det en chans nu när mina andra tabletter är slut. 
Det är en kort liten sammanfattning på vad som händer i mitt förortsliv haha. :) 
Imorgon är det jobb på skolan på schemat. Sen tis och ons ska jag vara på rockelstad! 
Till helgen blir det BJÖRN ROSENSTRÖM i nypan. Wohoo! 

Hola amigos. 
Btw ny tröja! ^



Där är mamma och pappa just nu... Suck. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback