Everything is a blurr~

Herregud, min dags rytm är helt åt skogen. Har legat klarvaken hela natten, och de två tidigare dagarna har jag typ sovit 12 timmar i sträck sen åkt och jobbat. Jobbar väldigt mycket nu plus lite andra grejer som är faktorer men ändå. Jag behöver rutiner, men jag har inga. Ligger på soffan och kollar serier och har ingen motivation till något. Äter knappt mat. Ätit godis men hur bra är det då? HJÄLP! 
Kan inte fortsätta såhär.. Orkar inte ens bädda sängen?! Behöver min mamma och pappa... Usch. Tur att jag spenderar helgen där. Kommer ruttna bort här annars. 
Just i detta ögonblick vill jag inte vara "vuxen". 

Ensam är stark. Eller? 

/hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback