Ung och dum.

Jag är ung, dum och naiv. Behöver något som jag kan rikta alla mina tankar åt! Uuuh... Alla jäkla tankar om att "är det jag?" "Har jag gjort något fel?"
Blabla ni vet. Jag behöver två saker, ett jobb och en hobby. Just nu har jag inget av det. Ligger och gnager i samma tankar dag ut och dag in. Det är ju såhär man blir psyksjuk, urk! 

Vill du vara min hjälte? 

Och jag skrev tidigare idag att idag va en bra dag, och det är det fortfarande. Blir bara påmind ibland om det dåliga. Vilket händer alla...speciellt på kvällen/natten. 
Meeeeeeen deppmode OFF'
Min klänning har (äntligen) kommit idag! Suuuupersnygg! Nu väntar bara Majas partaj sååå kör viiii :D är så taggad! 


Svårt att få en bra bild, men det är paljetter på hela iaf! Och dragkedja på ryggen ända ner! Dösnygg.

Dags att begrava mina dåliga tankar i djup sömn. 
Gonatt. :)

Trackback