Min bättre hälft.

Ja så är det, och hon heter Maja! Jag har haft turen att få den bästa, mest underbaraste vän man kan ha. Vi fick en dålig start, men tacka fan för det för våran vänskap är starkare än någonsin, och det är på grund av det, tror jag iaf! Jag vet att jag kan alltid vända mig till henne om det är något, samma som att hon kan komma till mig, hon finns där dag som natt och jag har så mycket att tacka det för! Och vi är så lika men ändå så olika! Nej, världens bästa vän helt enkelt... 

Kolla bara?^ <3



Kommentarer
Anonym säger:

Vem är hon rödhåriga? sjukt snygg

Svar: Vilken av dom? ;p
Hanna Strömberg

2014-01-13 | 01:03:04
0765902702 säger:

I want a piece of hon i ruta 1 o 3 röd håriga SJUKT jävla snygg, om det är du, VAR RÖD HÅRIG JÄVLAR I HELVETE VA SEXIG


Svar: I bild 1o3 är både jag och Maja rödhåriga! Men Maja till höger och jag till vänster.. :))
Hanna Strömberg

2014-01-13 | 01:11:10
Anonym säger:

Aldrig sett nått sexigare.... fyfan hoppas för alla gudar i världen att du fortsätter ha den hårfärgen SJUKT!

Svar: Åh shit! Tack haha..:$ :)) den kommer nog stanna kvar ett tag ja! ;)
Hanna Strömberg

2014-01-13 | 01:45:50
Majsan säger:

Aww Hanna! Älskar dig <3<3<3

Svar: Och jag dig! <3
Hanna Strömberg

2014-01-13 | 10:54:51
Bloggadress: http://majastoltz.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback