Ajaj..

Imorse när jag vaknade hade jag en förjävla träningsvärk i baksida lår efter gårdagens träning hahha :(( men det är bra, visar att det gör någonting iaf! 
Sen tatuerade ju jag mig idag, fick låna bil av min jättesnälla morbror så jag slapp tåg osv! Kom dit till halv ett och åkte däifrån ca 15. Jag gjorde ju en karp på armen för inte så länge sen, så jag vi inne idag och fixa bakgrund+färg till den så nu är den helt klar och täcker hela underarmen. Yay! :D Jag blev så gaaalet nöjd, helt stört! Börjar redan fundera på nästa hehe (a) 
Jag tog lite bilder med systemkameran så gott det gick, är inte jätte haj på att få bra kort osv, plus att det blev extra svårt att fota underarmen på sig själv haha .. Men blev helt okej ändå! :) 
 
Jag ÄLSKAR hur vi gjorde färgerna, dö snyggt!
Tjohejs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback