Svullet öga, tackar.

Halloj. Har precis vaknat, efter att ha sovit typ as skönt! Kollade ut och såg att solen skiner, woho! Men kan typ inte gå ut utan solglajjor, pga att jag fått ögoninflammation.. Plus att jag har fått blåskatarr på det hela. Tack! Vad har man gjort för att förtjäna de? -.- men igår drog jag och Sam till etuna, käkade lite, satt en stund på Olearys och väntade på Melissa och Emil och sen drog vi till premiären av Harrys som öppnade igen igår. Hade trevligt, as bra sällskap osv.
Nej nu ska jag gå och behandla mitt öga så det blir bra igen! Har någon jävla kräm som man ska lägga i ögat, då det blir helt gult och kladdigt..usch!

Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback