Hola amigos!

Tjo bre! Sitter på bussen hem, men en jäkla värk i magen. Hatar att vara tjej ibland! Men vädret är underbart, så det gör inte så mycket. Hade en väldigt mysig natt/morgon, men kommer inte bli mer såna på ett tag. Jävla skit..
Ladda även ner en askul app som heter "mirrors" då man kan spela in du själv så ansiktet blir helt konstigt och så blir rösten as rolig. Måste testas! Jag och Madde satt och spelade in videor på bussen från Ökna till nypan haha! Men dom lägger jag inte upp, hehe! Ska typ äta massa mat och dö i soffan när jag kommer hem.. Och klämma in lite plugg också, för har så mycket kvar att göra :(( men har tagit bort typ 3 grejer på min lista så bara typ 4 grejer kvar. KOM IGEN HANNA!!!
Haha peppar mig själv, bra där.. ;)

Nä vi hörs sen, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback