LÄS

Det är konstigt hur man kan gå från vuxen, till i stort sett bebis. Skriver att han vill vara med någon lojal och ärlig, och som visar sin kärlek. Och jag räckte tydligen inte. Och det kan jag acceptera, men att sedan skicka ett sms (inlägget under) om att man varit otrogen 2 gånger och att jag är dum som inte märkt det och kalla mig äckel, känns ju som att killen motsäger sig själv lite grann där. (Kanske borde testa mig igen, man vill ju inte ha något skit, haha!) Men jag sitter här i solen med ett leende på läpparna ändå, för jag har mina underbara vänner och kan inte vara mer nöjd just nu. Förutom att det är lite kallt haha.
Men ska hoppa in och ta en dusch nu och sedan fixa iordning mig! :)

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback