Here we go again!

Halloj! Tänkte börja blogga lite smått igen nu. Blev en liten paus pga tappat intresse haha.. 
Men idag har jag bestämt mig för att "börja mitt nya liv", haha lite lagom klychigt sådär! Ska ringa en kille om en plats på ett gym här i hälleforsnäs som jag har tänkt att börja gå till. Är så taggad, och för att ingen ska tro fel; jag vill inte gå ner i vikt, hellst vill jag gå upp. Men anledningen till min träning är för jag vill få lite muskler osv! Bra, då vet alla det! 
Men igår va jag ute och sprang ca 2,5 km, och ca 15 min styrketräning efter det! 
Idag körde jag endast på 20 min styrka. Jag måste mjukstarta lite så jag inte tar ut mig helt ;) 
 
 
 
 
Men om någon har några tränings/kost tips så är ni mer än gärna välkomna att dela med er :D 
 
Snart vankas det käk här i stugan, hemmagjorda köttbullar och färskpotatis och en tomat/lök sallad, mums!
 
Hörs senare,
 
Pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback