Matkoma och family Guy.

Hejhopp! 
Sitter i min säng atm och kollar på family Guy, har precis käkat med pappa. Lax och potatis blev det, riktigt gott! Fisk är ju även bra för håret! 
Har också lärt mig att sätta upp håret med en "hårpinne", fast pinnen har jag gjort at en trasig makeup-pensel haha... 😇 man tager vad man haver! 
Jag är så sjuukt rastlös, vill göra något, vill åka land och rike runt, men har ingen bil och inget sällskap så kommer inte så långt. Skit.. Är även ledig imorgon. Sååå om det är någon som vill vara ledig tillsammans med mig är det bara att hojta till hihi :) 
Nu ska jag nog sätta mig och surfa lite, alltid roligt. 

Trevlig kväll!

Förresten, så jag jag duschat ur oljorna och mitt hår är nu mjukt och glansigt, och ser inte fett eller smutsigt ut. Tummen upp! 
Tror även att jag ska färga håret brunt igen, om jag ska ta hand om håret ordenrligt så är det onödigt med rött som kräver mycket ...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback