Vilodag, och ännu ett nattpass!

Godmorgon! 
Såg att det skulle vara solförmörkelse idag, mycket synd att det är molnigt här bara för det, hade varit sjukt coolt att se! Skulle ju typ va Norrland det skulle synas mest hah.. Jaja, hoppas alla norrlänningar får en nice syn! 😄👍 

Såg också att noccos Ig sida gilla min bild på instagram, haha lite coolt. 


Bild från februari--

Bild från i veckan när jag köttade sönder armarna! Hade ett mycket kul pass den dagen, första gången jag kände hur kul det faktiskt är. Speciellt när man börjar se resultat. Jag har alltid varit så att om jag inte ser resultat efter Max 1 vecka så ger jag upp. Nu har jag tränat lite mer än två månader och börjar se resultat nu. 
Älskar det, och ska verkligen inte sluta! 


👋👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback