Inspiration.

Ligger och kollar tumblr, och finns så många saker som stämmer in så bra! Vissa mer "emo" än andra hehe. *oups* (a) men hittar massa bilder på ögongodis så jag sitter nästan här med lite dreggel i mungipan haha... 

Och jag vill ut och resa! Åka runt och se massa saker, känner jätte många som är ute och "lever livet". JAG VILL OCKSÅ! :@ därför hoppas jag att det går bra på intervjun nu på måndag så jag kanske kan börja jobba och spara pengar! Även om man bara åker iväg kanske två veckor, så räcker det! Vore sååå skönt! *hoppas*🙈 

Fick ett jäkla sug att gå på bio också! Någon som vill gå med mig? :$ typ hobbit, eller catchingfire! Uuuuuhuu! 

Puss. 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback