Heeey haha..

Har heeelt glömt bloggen haha! Som jag brukar görajääämt! Tråkig... -.- men det som hänt iaf sen sist är att jag varit och provjobbat lite på en gård ute i svärta! Första dagen började jag jobba kl 5 på morgonen, vilket betydde att jag var tvungen att åka hemifrån (Hälleforsnäs) ca 4! Men jag va faktiskt inte så trött som jag trodde! Det kom på kvällen sen haha.. Jag somnade inte förens halv tre den natten. Jag va alltså vaken ca 23 timmar den dagen! (Det här va i torsdags) för sen på fredagen började jag igen kl 5, men då sov jag hos Maja så behövde bara gå upp halv fem! Men fick sluta vid elva sen så det va helt okej! Sen var det bara att sätta sig i bilen i en timma hem och sova i tre timmar haha ;) va och jobbade i måndags med, men då började jag 7, sköönt! Så nu får vi hoppas att jag möjligtvis får en tjänst där borta! Vore sjukt nice! Jätte rolig personal och fin gård! Gillas. :)
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, tjohoo... Sen ska jag nog solaaa lite! Är så vinterblek, urk :( 

Dags att sova nu! 
Godnatteeerr

Maby you weren't the one I thought you we're. Prove me wrong, please. 


OCH jag hittade även rent biotin på en sida, så ska beställa det när lönen kommer! :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback