Piller, piller piller.

Hej hej ! Idag gick jag upp klockan sju, för att göra mig i ordning för jobbet. Sedan vid halv tio var jag tvungen att åka till flen för att jag hade en tid hos barnmorskan klockan tio. Så har nu fixat p-piller, as skönt att ha det gjort. Har tänkt att gjort det länge men det har aldrig blivit av. :)
Köpte även med mig kalciumtabletter hem, för att jag aldrig dricker mjölk osv, så tänkte att det ät lika bra att ha såna !
Och när jag var hos barnmorskan så fick jag massa kondomer och shit, så nu är jag upplagrad. hahaha ;s
hihihihi.
Hämtade även ut mina tågbiljetter idag ! Nu är det nära. ♥
Nu ska jag kolla på en film, sen blir det att ut o springa idag igen. Håller på att komma igång nu !
Puss !

Kommentarer
livettaraldrigslut - Ronja & Caroline säger:

Var med i Dagens Blogg, och vinn en fet länkning! :D

Tipsa gärna andra om den!



http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment



Lycka till!

2011-06-21 | 01:30:34
Bloggadress: http://livettaraldrigslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback