Sooool

Aah blir galen när min partner in crime Louise är i Spanien och lägger upp jättefina och soliga bilder. Vill också utomlands och sola/bada! Lär boka nåt i sommar. Garanti! 

Men va i alla fall och sola i solarium idag efter gymmet! Heh, sjukt skönt är det! (Och snyggt) 😎 så nu sitter jag i soffan och kollar biggest looser! 

Körde bröst idag, och gick fett bra! Körde lite bänk först, men fick köra på 27 kg, hah. Inte så stark på det där än 😳 men drog ett PR på axelpress iaf! Tog 12kg hantlar, typ 3x8 reps! Sist jag skulle försöka med 12kg så vek sig armen innan jag ens fått upp den en gång 😉 så nu mår man! 😍 
Imorgon tänkte jag kötta axlar och mage, när jag ändå är ledig så tänkte försöka köra ett par timmar på gymmet i alla fall! 😊 

👋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback