5/5 toasters på den här dagen!

Som ni kanske förstår på rubriken så har jag haft en mycket bra dag idag! Började med att jag blev väckt av mosters ögonstenar, blev en "gos" stund innan jag gick upp för att äta frukost med mamma och dom stora killarna! Sen va det bara att åka in till arbetsförmedlingen, men precis innan jag går in genom dörren så fick jag ett mail som fick mitt hjärta att stanna 2 sek! Det va ett mail från mitt absoluta drömjobb där det stog att jag har gått vidare i rekryteringsprocessen! Så jag fick göra ett test på nätet. Så nu håller jag tummarna! Sen när jag gick ut från förmedlingen så fick jag ytligare ett mail från McDonalds, (va ju på intervju i lördags där), där det stog att jag var välkommen på intervju nr 2,wohoo! Börjar gå braaa nu! :)
Sitter även och glor på lite bilar! *happyface*



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback