Aj..

Haha man är ju för smart ibland.
Låg ute i solen hur länge som helst, druckit lite vatten, men inte mycket. Sen var jag tvungen att gå in på toaletten, och jag reser mig lite för fort så blev lite snurrig, men sen va det inget mer med det, gick in på toa sen när jag ska gå ut så känns huvudet jättekonstigt och blev as snurrig och fick knappt upp dörren ut, men fick upp den tillslut och går ut på stentrappan och där blir det svart och jag ramlar ihop på stenen och slog i knät. Ajajaj, skit skum känsla! Haha men har fått i mig ett äpple och vatten så känns mycket bättre! Haha det var lite äckligt!

Ville bara dela med mig av min upplevelse hehe, tjarrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback