Jobb

Jobbat på en fest idag, blev helt slut! Stannade kvar när jag slutat också då jag skulle köra hem mamma, pappa och tvillingarna. Men vi fick åka ganska fort då barnen blev trötta och ledsna! Men jag klagar inte, så skönt att duscha och lägga sig och kolla film! Love it!
Imorgon ska jag och mamma tvätta bilen, sen koka julskinka och baka lite osv! Mys, sen på måndag ska vi in och fixa de sista klapparna! 
Måste hitta en klänning till julafton också!! Och så ska jag lämna tillbaka en klänning jag köpte på Gina, köpte den till en fest men använde de inte ens och jag vill inte ens ha den så likabra att lämna tillbaka. :)

Måste julstäda rummet också, pust! Men så skönt när det är gjort. 
Tatuerade mig igår, hur nöjd som hellst. Den blev jättefin! Så nu ska den färgläggas och så ska en bakgrund läggas in så är den klar! :D 


Sovdags, puss! 


(Suddiga bilder jag vet.. Men har tagit med systemkameran men de ligger på en annan dator, så ska lägga upp de så fort som möjligt.)
Och jag räknade det jag hade i sparrisen, därav bilden på cashen, inte illa pinkat av mig så att säga! Kanske finns en sparare i mig iaf..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback