Crazy hair!

Haha känner att mitt bloggande verkligen går i vågor.. Ibland tappar man lusten och helt plötsligt kommer den tillbaka! Typ som nu! 
Har setat hela förmiddagen och haft lite research på vitaminer och tips osv som är bra för håret om man vill att det ska växa och bli starkt. Jag vet att jag kanske borde bara lite skeptisk men har tittar på recensioner på produkterna jag beställt och det har mest stått bra saker. Man måste ju prova själv för att veta haha :) tänkte skriva vad jag beställt, och så tänkte jag posta resultatet här, (om det blir något resultat), så får vi alla hålla tummarna. Wiiie! :D

Hårkontroll 149:-
* Innehåller vitaminer och mineraler som stärker ditt hår. 
* Vitamin C och E bidrar till ett skydd av cellerna och oxidiativ stress.
*Koppar bidrar till normal pigmentering. 

Bio B-Komplex 69:-
* Samtliga viktiga B-vitaminer(Många B-vitaminer är dessutom viktiga för hår, hud,naglar och bindväv och många bidrar till minskad trötthet)
*Ingår i bland annat i energiomstättning och bindväv.
*Stress och fysisk aktivitet ökar behovet.

Silica 145:-
*Hjälper håret bli starkare och längre.
*Ger håret glans och lyster. 

Ricinolja 49:-
* Hjälper håret att växa.
*Ger håret glans.
*Kan även användas till ögonfransarna. 

Nu ska jag bara vänta på att allt detta kommer med posten så jag kan börja med min "kur" haha!

Nu känner jag att det är dags för lite lunch, ha det! 

Puss! 

Kommentarer
maja säger:

skit i fösta kommentaren;D hittade det jag ville veta här hehehe

Svar: Haha ja just ja, det hade jag glömt bort! :)
Hanna Strömberg

2013-12-10 | 15:10:15
Bloggadress: http://majastoltz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback