Jäkla..

Haha blogg.se va lite konstigt idag. varje gång jag försökte pulicera mitt inlägg så stod det "hoppsan, nu gick något snett!" men grejen va ju att det publicerades ändå så det blev 711 st inlägg som innehöll samma text. Haha jaja, inget man kan göra åt! Men nu är det fixat i alla fall. :) 
Imorgon kommen min lön också, som ska spenderas bort på grejer till nya lägenheten! Kommer givetvis visa alla saker jag köper vartefter här! Blir bla en säng och en soffa. Sen ska vi åka en tripp till IKEA, får se vad som kommer hem därifrån. 
Har även varit så ambisiös ikväll att jag gjort min egna rabarbersaft! Fast den ska stå och dra i två dagar så får väl se på lördag hur den smakar! 
Nu ska jag titta på någon film på 6:an som verkade ganska bra! 
 
Sleep tight everyone! 
 
Puss hej!
 

VILL HA! Sjukt sygga, jag döör! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback