Angles to fly ~

Hej! Sitter här och lyssnar på den fina låten The A Team. Väldigt vacker. Har precis kommit hem från mormor och morfar, ätit massa mat haha! Så va jag ute och fotade lite med pappas kamera, hihi! Är dock inte så bra på sånt men jag tycker ändå jag fick till några fina kort! 
Kommer visa några här, de "bästa" haha :) 
Nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film, roligare än så blir det tyvärr inte! 
Håller på att planera lite om hur man ska göra i helgen osv! Är ju malmamarken i malmköping i helgen, börjar imorgon. Vill helst dit imorgon för Ulrik Munther kommer dit! Ska ju förhoppningsvis umgås med min fina melissa i helgen! Hennes blogg hittar ni här!
Nu ska jag leta runt efter en bra film.
 
Puss hej!
 

Kommentarer
Melissa säger:

om du ska?! har saknat dig som en tok, då det bara är du som vill med på mina galna äventyr. ;) Puss! <3

Svar: haha ja någon måste ju! ;) puss ! <3
Hanna Strömberg

2012-07-26 | 23:20:18
Bloggadress: http://melissapetrini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback