Nu jävlar !

Hola !

Idag är jag trött och mätt ! Har varit i Stockholm i två dagar och den känns som man bara har ätit. Usch !
Första dagen så hittade jag absolut INGENTING att köpa, förutom ett par strumpbyxor, och hur kul är det liksom ?
Men andra dagen, då fick jag 3-4 påsar att bära på. Det är så kul ! Men det som är svårt att hitta, det är SKOR. Så tråkigt att leta efter, men något som är nödvändigt att ha .. Aja, det finns ett par skor som väntar på mig någonstans ;)
Nu ska jag tvätta av mig i fejset, och sen lägga  mig i sängen !
Puss o gonatt !

Kjol från Bik Bok !
Klänning från Bik Bok.

Topp från H&M

Lite övriga grejer från H&M


Hittade också sjukt snygga smycken på Glitter ! ♥


Nöjd chey !

hihi pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback