Home, at last.

Nu är jag hemkommen efter en fika hos mormor. Känner mig så äckligt fet efter den här dagen att jag vill ut o springa tills jag dör. Men den orken har man ju inte .. Men jag är hungrig igen (?!) och jätte sugen på pizza, men då ska vi istället äta skinksallad .. jippi ! eller .. ? Så jag tror jag hoppar middagen idag ..
Blir att dra ut en sväng när man kommer till ökna imorgon bitti o springa kronhjorden i belive. 3 km kan väl inte vara så farligt jobbigt ? Trots att man har kondis som en apa ..
Well well, time to go ! Bjuder på en bild från förr !
Puss !

Kommentarer
Simon säger:

haha, kommer ihåg den där bild1 (:

2011-05-29 | 23:43:41
hanna strömberg säger:

haha ja :)

2011-05-29 | 23:53:32
Bloggadress: http://hannalinneastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback